Sjömansinspirerad t-shirt

Ikväll åkte min sambo iväg för att köpa skoterdelar med sin kompis till Gällivare så jag blev ensam kvar här hemma. Jag har haft lite sytorka sen jag sydde julklapparna men ikväll fick jag lite inspiration att skapa nåt. Jag hade kvar lite av det randiga bomullstyget från Dolly´s som jag sydde en huvtröja av tidigare. Jag har tagit fram tyget många gånger men inte riktigt vetat vad jag ska sy av det. Jag har ett mönster från SoS som jag tyckte skulle passa till tyget och satte igång. 
Reslutatet blev en lite sjömansinspirarad t-shirt. Lite somrig kanske nu när temperaturen har krypit ner mot minus 20 sträcket. Men lite sommarkänslor värmer i kylan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0