Jeans med rosa stickningar

I helgen har jag sytt mig ett par nya jeans. Jag gjorde massor med slarvfel och den största delen av tiden har jag sprättat... Förstärkt raksöm är inte kul...
Dessa är efter samma mönster som mina tidigare jeans samt muddjeans men utan sömsmån denna gång. De tidigare jeansen har blivit lite för stora. Tyvärr blev de här lite för små istället. De har fuskgylf och resår i midja och benslut. 
Det är verkligen en kamp att ta på sig de men väl på är de riktigt sköna. På bilden tagen från sidan kan man se att de är lite små i och med att fickan dras ut lite för att ge mer plats åt mina höfter... Synd, men jag hoppas att de går ut lite för jag gillar de här!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0