Benettonbabybody och en till med ugglor

Jag köpte en United Colors of Benetton t-shirt från Turin när jag var där första gången. Den har tyvärr krympt i tvätten ;) Den bar med sig en hel del fina minnen från den resan så jag ville sy nåt nytt av den. Den fick bli en babybody i storlek 56 istället. Nu kommer den i och för sig att hamna i skåpet igen i sin nya form då vi inte har någon plutt som kan pryda den. Sydd efter Lizas bodymönster.

En till ugglebody fick det också bli. Jag ville prova att rita om Lizas mönster till en med kuverthalsringning. Med stöd av Liza så föddes ett nytt mönster.

Kommentarer
Postat av: Maria i Sennan

Hej Tjejen-Har haft mejl-problem-Har du fått mitt svarsmejl

Hör gärna av dej

Maria i Sennan

2008-07-24 @ 09:36:38
URL: http://mariaisennan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0