Jeansen!!

image4image6image7

Ikväll sydde jag klart mina jeans. Jag trodde aldig att resultatet skulle bli så pass bra. Om jag får säga det själv :) Jag sydde storlek 38 efter att ha tagit mått på mig själv men de blev för stora. Jag sydde in lite i sömmen mitt bak först innan linningen var färdigsydd. Sydde även in de vid de inre bensömmarna för att få de ännu lite mindre. Nu är de ganska bra i storlek men lite för stora. Dessa jeans ska vara lite lösa i modellen men få se om jag syr in de lite till.

Hade kanske kunnat använda en lite mer avvikande färg på stickningarna men jag kände mig lite feg.
Sydde det lilla hjärtat på bakfickarna dit för att göra de lite roligare. Egen design på de :) Rätt nöjd med de faktiskt.

Jippii, jag klarade det :)

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis! De ser ju jätteproffsiga ut! Snygg bakficka!

/Josefin

2008-10-22 @ 23:27:24
URL: http://josefindesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0