Ännu en Ottobre t-shirt

Ikväll kände jag mig trött. Efter våran sena middag kände jag mig för att lägga mig framför tv:n och slappa men jag tog mig i kragen och gick till syrummet istället. Det är ju trots allt mycket roligare att sy än att slötitta på tv, trots att man är trött. När jag upptäckte att jag hade tillräckligt utav mitt gula tyg till att sy ännu en ottobre t-shirt så blev jag genast klarvaken :). Det här tyget är mycket tunnare än det randiga tyget jag sydde förra ottobre t-shirten av men jag tyckte att det blev bra ändå. Tyvärr är tyget något genomskinligt men kommer nog att vara skön att ha under varma sommardagar (om det blir fler sådana??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0